- Anne-Laure a écrit:
- Do you plan on ordering her? I hope if you do, you'll show her on the forum here (I'm an old CH fan, I'll be very interested to see the Luts version. ^^).
No problem! I ordered URIEL today!
Without no doubts I will post pics here to show everyone! Seems nobody have share her photos yet... can I believe that nobody have already ordered her?
The only think that I don't like of Lut's petite delf is the body and the face up.
The body (I don't have idea if old custom house have a so HEAVY body like Luts), but I own already Petite delf Gabriel and she is heavy and the body proportions to me seems too 'chubby' (especially hands , neck and the whole body ).
The face up is a bit too 'smokey' so they all have this aspect like 'sick with bags under eyes'
I don't like luts 's too smokey petite delf's face ups, but I'm enough to afford also a custom face up. So I had to order her with basic face up..
I hope they will listen at least my notes about 'not make eyes too shadows/smokey eyes'...
I will update when she will be here.
(translated with google):
Pas de problème! J'ai ordonné à URIEL aujourd'hui!
Sans aucun doute, je publierai des photos ici pour montrer à tous! On dirait que personne n'a encore partagé ses photos ... est-ce que je peux croire que personne ne l'a déjà ordonné?
Le seul pense que je n'aime pas le petit delf de Lut est le corps et le visage face.
Le corps (je n'ai pas l'idée si la vieille maison à la maison a un corps si LOURD comme Luts), mais je possède déjà Petite Delf Gabriel et elle est lourde et les proportions du corps pour moi semblent trop «grasses» (surtout les mains, le cou et le corps entier ).
Le visage est un peu trop «fumé» pour qu'ils aient tous cet aspect comme «malade avec des sacs sous les yeux»: mur:
Je n'aime pas les maillots de confiance de la petite endeuse de luts, mais je suis assez pour me permettre aussi de faire face à vos besoins. Donc, je devais la commander avec le visage bas ...: rale:
J'espère qu'ils écouteront au moins mes notes sur «ne pas faire des yeux aussi des ombres / des yeux de fumée» ...