NEW PRE-ORDER PERIOD HAS OPENED!LayawayIf you’d like to request a payment plan, please send me an email with your order, your address and the amount of terms you need to pay off your doll (don’t order her through the site, as Storenvy only accepts full payments). I will send you an invoice as soon as possible, containing all the information you’ll need. You're able to choose between 2-6 payment terms to pay her off (one every month)
Please keep in mind that to confirm your order, you’ll have to pay a deposit of $130.
LDoll
These dolls, together with the new Eve and the FreakStyle boys will all be showcased here. Come check us out!
Due to this convention I am unable to respond to emails from October 16th until November 1st. It is still possible to place an order or request layaway. All orders will be accepted. It just takes a bit longer for me to respond. Thank you for your understanding.
Websitehttp://www.freakstylebjd.com
Email/paypalfreakstylebjd@gmail.com
----------------------------------
NOUVELLE PÉRIODE PRÉ-COMMANDE A COMMENCÉ! Mise de côté Si vous souhaitez demander un plan de paiement, s'il vous plaît envoyez-moi un email avec votre commande, votre adresse et le montant des paiements que vous avez besoin (ne pas la commander via le site, comme Storenvy accepte uniquement les paiements complets). Je vous enverrai une facture dès que possible, contenant toutes les informations dont vous aurez besoin.
S'il vous plaît gardez à l'esprit que pour confirmer votre commande, vous devrez payer une caution de $130.
Vous êtes en mesure de rembourser votre poupée en deux à six termes (un par mois)
LDoll Ces poupées, avec la nouvelle Eve et les garçons Freakstyle seront tous présentés ici. Venez nous voir!
Grâce à cette convention, je suis incapable de répondre aux e-mails à partir du 16 Octobre au 1er Novembre. Il est toujours possible de passer une commande ou demande de mise de côté. Toutes les commandes seront acceptées. Il faut juste un peu plus de temps pour moi de répondre. Nous vous remercions de votre compréhension.
site Web http://www.freakstylebjd.com
Email / paypal freakstylebjd@gmail.com